OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Březen 26 16:58:03 CET 2002

> Jste na omylu! Pravopis byl zaveden v ramci byrokratizace spolecnosti.
> (Do te doby totiz zadny pravopis nebyl potreba, stejne jako nebylo
> zapotrebi ridit 'shora' ostatni 'detaily' v zivote lidi).
> Bohuzel se tim z psaneho jazyka ztratila vsechna ta krasna rozmanitost,
ktera
> tam byla do te doby. Proto "pravopis" zhlouby duse nesnasim.

Nejsem zadne pravopisne eso a v nekterych konferach mi vytrvale
opravovali meily, ale jista forma pravopisu je asi nutna.
Krasna rozmanitost to je, ale je tezko pochopit o co jde.

Nechcete prejmenovat popripade liberalizovat i funkce
v matematice, nebo treba v C-cku?

Mimochodem, nebyl cesky pravopis zaveden az kdyz se lidi
naucili masove psat?

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz