OT: levopis vs. pravopis

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Středa Březen 27 12:40:53 CET 2002

    Jsem rad, ze se v teto zemi jeste nachazi nekdo, kdo je ochoten
respektovat a dokonce obhajovat nejaka pravidla. Podle meho nazoru si 90 %
Cechu plete demokracii s anarchii a v tomto nazoru mne prispevky nekterych
"odborniku na byrokracii" do znacne miry utvrdily.
    Obavam se, ze kdyby doslo k zivelnemu a nekontrolovanemu vyvoji lidske
spolecnosti zalozene jen na individualite lidskeho jedince, jak si to
predstavuji nekteri clenove konference, nejen ze by neexistovaly zadne
standardy v oblasti IT (jen si vzpomenme, jak je lyncovan Microsoft, kdykoli
prijde s nejakym vlastnim "standardem"), ale netrvalo by dlouho, a mohli
bychom se vratit na stromy, protoze mnozi zrejme zapominaji na zakladni
fakt, ze obrovsky rozmach vedy od dob stredoveku byl zpusoben prave
vynalezem knihtisku a sjednocenim pravidel komunikace mezi lidma.

S pozdravem

                   Martin Homola