Pentium 4 & RH6.2

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Březen 27 11:55:02 CET 2002

Prajem prijemny den.

Mam problemy s instalaciou RH 6.2 na novu masinku
s Pentiom 4 a SCSI diskami.
Stiahol som updaty anacondy:
boot disk   20000407
update disk 20001025
Vsetko je v pohode, az na to ze ked si clovek ma uz
vyberat z balikov (napise nieco ako reading packages)
tak stuhne v grafike. Ked som sa prepol na konzolu, tak
su tam velmi pekne chybove hlasky, ktore som nenasiel nikde.
(podobne som nasiel, ale tam boli hlasky typu mate zle CD,
mate malo priestoru na disku a pod. nic z toho nesedi na moj
pripad)
Ked som to spustil v textovej forme padol na tom istom a pekne
rebootol (teda mohol som dat tlacitko debug, ale na to sa
necitim)
Skusal som aj ostatne update disky ci instalaciu bez nich
len z CD (mam jedno CD napalene a druhe original RH6.2). Bohuzial
vsetko marne.

Potom som sa pokusil nainstalovat RH 7.2 a vsetko prebehlo v
poriadku. Skutocne uz neviem kde je chyba. Pod RH 7.2 som
otestoval HW a vsetko je OK. Na danu masinu musim nahodit 6.2
a som bezradny.

Napada niekoho nejake riesenie? Budem vdacny za kazdy napad.

Igor

PS: napada ma riesenie s jedny IDE diskom, ale zatial
take riesenie nie je zelane.
Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17