Pentium 4 & RH6.2

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Březen 30 23:38:44 CET 2002

Také jsem se jednou o totéž pokoušel, a také bez úspěchu. Tak jsem si pro
instalaci "půjčil" starší stroj... Jenže po vrácení disku do stroje s P4
sice systém naběhl, ale hlásil se jako systém běžící na "x86" (ano, "x"
nebylo nahrazeno číslicí) a při pokusu o instalaci jakéhokoliv "i386"
balíčku jsem obdržel hlášení, že balíček je určen pro jinou platformu.
Instalační program asi kolaboval z téhož důvodu.

Usoudil jsem, že RedHat 6.x je na P4 přece jen příliš starý a přestal
jsem jej (i sebe) trápit. Jinak by to zřejmě bylo na delší updatování...

Slávek.