Jak ukončovat bash? (Was: Re: OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.)

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Březen 27 12:05:25 CET 2002

   From: "Jurecka, Karel" <karel.jurecka na epcos.com>
   Date: Wed, 27 Mar 2002 11:45:57 +0100

   > Ja si spis myslim, ze pisatel mel na mysli preklepy.....kolikrat jsem uz
   > taky premyslel, ze si tam hodim aliasy ;o)))

Ano, ale tyto aliasy využijete pouze v případě, že příkaz exit
používáte. Proč tedy řešit problém (ať již jakýkoli, proto jsem taky změnil
Subject, teď to není o překlepech...) příkazu exit, když je jednodušší
stisknout Ctrl+D? Snažím se, abych si nejenom já, ale i ostatní vážili
svého času a dělali věci efektivněji.
--
Pavel Janík

Yeah, but you have to be masochist enough to use TeX!
                  -- Stephane Boucher in gnu.emacs.help