Re: Jak ukončovat bash?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Březen 27 13:27:58 CET 2002

"Pavel Janík" <Pavel na Janik.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:m3y9gei83u.fsf na Janik.cz...

> Ano, ale tyto aliasy využijete pouze v případě, že příkaz exit
> používáte. Proč tedy řešit problém (ať již jakýkoli, proto jsem taky změnil
> Subject, teď to není o překlepech...) příkazu exit, když je jednodušší
> stisknout Ctrl+D? Snažím se, abych si nejenom já, ale i ostatní vážili
> svého času a dělali věci efektivněji.

Ja mam alias xx exit a pouzivam ho stale. Dovod? - zvyk, moje prve
dva-tri roky s unixom boli casto cez 2400 bps modem, ktory nemal error
detection a obcas si nieco vymyslel (rm -rf /<enter> nastastie ani
raz :-)). Takze v shelli som mal ctrl-d vypnute.

Co sa tyka rychlosti, xx a ctrl-d su zrovnatelne rychle - isteze
nebudem vypisovat exit ako povodny autor :-)

Zdravi
--
                                                           Stano