QCAD

Oak oak na yo.cz
Středa Březen 27 13:19:25 CET 2002

Dobry den,

já osobně ho používám na drobné výkresy. Neodvažoval bych se v něm
kreslit nějakou složitou sestavu, či cokoli složitého.

Obsahuje některé zajímavé funkce, ale bohužel i drobné chyby nebo
nedostatky. Takovou jednou chybou je nedořešené šrafování, kdy mu
musíte zadat oblast čarami přesně ji vymezujícími, např. nedovolí
toto vyšrafovat obdélník přitisklý na jinou úsečku:
    +--------------+
    |              |
---------------------------
a tu pak musíte přerušovat, či překreslit na daném úseku novou
úsečkou uzavírající obdélník. U složitějších útvarů se to často
dělá velmi obtížně. Je to jedna ze zbytečných chyb, kterých je
v QCadu bohužel více. Např si vzpomínám, že zmíněné šrafování
často probíhá i několik desítek sekund, i třeba u primitivního
obrazce.

Ale je to free, a věřme, že se to bude nadále zlepšovat. Já ho
užívám na jednoduchý výkresy ku své spokojenosti.

S pozdravem,
Oak
mailto:oak na yo.cz

dne 27.03.2002 v 00:09:13 jste napsal(a):

> Qcad? mam verzi 1.4.7b a posledni vec, ktera mi zchazela k tomu, abych
jej
> zkusil pouzivat namisto Acadu byla to, ze nesly nastavit klavesove
zkratky
> na zakladni funkce jako posun a kopirovani (a nefungoval export kot do
DXF).
>  Vy uz ho pouzivate?, da se v tom profi kreslit? To mate nejakou verzi z
> CVS?                                Xgh

Daląí informace o konferenci Linux