abiword [a maillist otravuje: Vas prispevek do konference linux na linux.cz (fwd)]

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Březen 27 15:54:07 CET 2002

On Wed, Mar 27, 2002 at 01:09:30PM +0000, Oak wrote:
> Dobry den,
>
> budu trošičku OT vzhledem k původnímu dotazu.
>
> V readme jsem si přečetl, že Abiword neumí nastavit language
> z menu (i když jsem to v Preferences našel - možná to patřilo
> ke starší verzi a zapomněli to vymazat), a tak jsem to přepsal
> podle návodu v příslušným konfigu.
> Každopádně po každém restartu Abiwordu si to sám přepíše zpět
> na ISO-8859-2 a na Us-US (nebo něco takovýho, paměť moc neslouží
> :-).
>
> Co to?
>
> S pozdravem,
> Oak
> [...]

Nevim jak ted, ale u starsi verze abiwordu bylo zapotrebi mit taky
spravne nastavene locales.

Pokud se jedna o to, ze se neda nastavit jazyk pro spellchecker, tak
je to chyba 0.99.3.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Daląí informace o konferenci Linux