VIA 2.4.X a pomala sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Březen 27 16:18:28 CET 2002

Dobry den

mam tady 2 masiny, jsou osazeny Celeron 900MHz,512MB ram, MB CT-6AIV
(Chaintech), chipset (dle manualu ) VIA PLE 133 +VT8231

Nainstaloval jsem na ne RH7.1, chodi vse dobre, jen sitovka je pomala cca
30kb/s.
Sitovka s rtl8139 do 100MBit hubu. Zkusil jsem vymenit sitovku za 3C905C.
Vysledek totez.
Ugradoval jsem jadro na 2.4.17, sit opet pomala, zmena sitovky, slotu, porad
stejne. Realtech psal cosi o lost interupt, 3com nepsal nic, jen v ifconfigu
pribejvaly preteceni.

Zkusil jsem downgradovat na 2.2.19 a ejhle data tecou kolem 4Mb/s (pres obe
sitovky stejne).

Netusi nekdo v cem by mohl byt problem? Proc mi tam jadro 2.4 nejede?

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners