Fotak HP 318 nebo HP 612

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Březen 27 16:46:26 CET 2002

"Petr Vejsada" <daemon na nospam.exe> schrieb im Newsbeitrag
news:1017245397 na f28.n420.z2.gate.fidonet.cz...

> chtel bych poprosit kohokoli, kdo ma zkusenost s v subj. uvedenymi
> fotaky, zda jsou pouzitelne a zda podporuji USB storage class (tedy zda
> to nekomu opravdu funguje, pripadne nefunguje),

315 (starsi brat 318) podporuje bez problemov, takze predpokladam,
ze novsie modely to vedia tiez.

Co sa tyka pouzitelnosti, zalezi od poziadaviek. Ta 315 rozhodne
nebola top model, ale pomer vykon/cena bol celkom slusny.
Vyssi model (so zoomom, presne cislo neviem) bol poznatelne
lepsi, ale aj drahsi.

Zdravi
--
                                                           Stano