VIA 2.4.X a pomala sit

jaroslav.linhart na dev-net.cz jaroslav.linhart na dev-net.cz
Středa Březen 27 16:32:01 CET 2002

-Dobry den

-mam tady 2 masiny, jsou osazeny Celeron 900MHz,512MB ram, MB CT-6AIV
-(Chaintech), chipset (dle manualu ) VIA PLE 133 +VT8231

-Nainstaloval jsem na ne RH7.1, chodi vse dobre, jen sitovka je pomala cca
-30kb/s.
-Sitovka s rtl8139 do 100MBit hubu. Zkusil jsem vymenit sitovku za 3C905C.
-Vysledek totez.
-Ugradoval jsem jadro na 2.4.17, sit opet pomala, zmena sitovky, slotu,
porad
-stejne. Realtech psal cosi o lost interupt, 3com nepsal nic, jen v
ifconfigu
-pribejvaly preteceni.

-Zkusil jsem downgradovat na 2.2.19 a ejhle data tecou kolem 4Mb/s (pres
obe
-sitovky stejne).

-Netusi nekdo v cem by mohl byt problem? Proc mi tam jadro 2.4 nejede?

Zkusil bych to dát na jiný MB, měl jsem taky problém (výměna siťovek
nepomohla) při velkém přenosu dat z PC na kterém byla ditribuce RH7.2 mi PC
kleklo a pomohl jenom HW restat. Po výměně MB za jiný typ jsem v pohodě
přenášel jakýkoli objem dat rychlostí cca 6.5MB/s mám to na RH7.2 kernel
2.4.9-31.

Jaroslav Linhart