synchronizace palma s PC pres infraport

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Březen 28 16:20:28 CET 2002

>  Synchronizace se zařízením /dev/ttyUSB1
>  Stiskněte tlačítko HotSync
> pi_bind Takové zařízení neexistuje
> Zkontrolujte sériový port a nastavení
> exiting with status -10

Na palmu(kolibce) musite stisknout HotSync jeste pred spustenim kterekiliv
aplikace pilot-linku. Mozna tomu tak nemusi byt, mozna je to u mne kvuli
devfs. Modul 'visor' a 'usbserial' je samozrejmosti. Jako funkcni se mi jevi
port /dev/usb/tts/1 ( takze u Vas to bude nejspis /dev/ttyUSB1 ).

> 2/ koupil jsem seriovy infraport, v jpilotovi zadal /dev/ttyS0 i 1, opet
> nefunguje (pred tim samozrejme zmenil metodu v palmu).

pro komunikaci pres infraport nelze pouzit /dev/ttyS0 nebo /dev/ttyS1. je
nutno mit moduly 'irda', 'irtty', 'ircomm' a 'ircomm-tty'. Mate-li infraport
pres seriovy port (tzv. dongle), potrebujete jeste modul pro Vas infraport.
Port pro komunikaci je /dev/ircomm0 (nejspis to bude nula, ale muzete mit i
jine cislo).

> Napada nekoho neco, co by mohlo pomoci?

Vic mne nenapada.

--