Mandrake 8.2 a UDMA100

Jan Svec jenik na jikos.cz
Středa Březen 27 22:49:12 CET 2002

Zdravim ve spolek,

je cosi shnileho v jadre 2.4.18-mdk. Nainstaloval jsem Mandrake 8.2 na
zkousku misto RedHatu 7.2 a jake bylo nemile prekvapeni, kdyz mi hdparm
hlasil buffered disk reads 16MB/s, misto 40MB/s pod RH7.2 (s vanilla
jadrem 2.4.18). Zkousel jsem si s tim jadrem hrat pomerne dlouho, ale
bez uspechu. Pak jsem zkusil vanilla jadro 2.4.18 a 40MB/s bylo zpatky.
Bohuzel jsem tim prisel o supermount z jadra Mandraku. BTW harddisk je
Seagate Barracuda IV a radic VIA KT266A (chipset VT8233). Nevite nekdo v
cem muze byt problem ? V nejhorsim zustanu u te vanilla verze, ale
supermount mi bude dost chybet (jsem linej clovek a rychle jsem si na nej
zvykl ;). Diky

--
Jan Svec
FZU AVCR