Mandrake 8.2 a UDMA100

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Březen 27 23:07:04 CET 2002

> zkousku misto RedHatu 7.2 a jake bylo nemile prekvapeni, kdyz mi hdparm
> hlasil buffered disk reads 16MB/s, misto 40MB/s pod RH7.2 (s vanilla
> jadrem 2.4.18). Zkousel jsem si s tim jadrem hrat pomerne dlouho, ale
> bez uspechu. Pak jsem zkusil vanilla jadro 2.4.18 a 40MB/s bylo zpatky.

Zalezi na tom jake jadro 2.4.18. Mandrake ma "nekolik" jader, z nichz
napriklad verze -enterprise a -secure maji podporu IDE zarizeni orezanou na
naproste minimum. Pokud vam to dela i 2.4.18-8mdk bez dalsiho privlastku,
tak je to zrale na bugreport, jinak je to vlastnost.

Zdenek Mazanec