OT: levopis

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Čtvrtek Březen 28 00:30:23 CET 2002

Petr Tomasek wrote:

> Doprkynka, nemuzete uz toho fanatismu nechat!

Mně se zase zdá, že se jste "fanatik-antibyrokratista" Vy.
Nepřipadá mi, že boj za dodržování správného pravopisu ve
veřejném médiu (jako je např. tato konference) je fanatismus.
Nemusí to být nutně spisovná čeština. Většinou mi nářečí
nebo žargon nevadí.

> Dela se mi z vas spatne.

Z toho si nic nedělejte. Mně z Vás také. ;-)

> Dokazete vy vubec pochopit, ze nekteri lide se nektere veci proste uci
> tezko? Dokazete pochopit, ze existuje neco jako dyslexie a pod.?

Pokud jste dyslektik, pak se Vám omlouvám. Ale na Vaše dopisy reaguji,
kvůli Vašemu spojování spisovné češtiny s byrokratizací a centralizací.
Osobně jsem přesvědčen, že pravidla pravopisu mají smysl, který Vy
zpochybňujete.

>             ^^^^^^^^
>
> BTW, kdybych chtel byt jak vy, tak reknu, ze neumite cesky, protoze vazba
> 'byt o' je anglicimus jak prase....

Ale Vy nechcete, a tak to neřeknete, že?
Připouštím, že neumím 100% česky a že angličtina na mě má jistý vliv.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people