OT: levopis

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Březen 29 16:53:04 CET 2002

Pavel Machek wrote:

> AHoj!

Nejedna se o fanatismus, ale o pud sebezachovy. :-)

> SI je aspon k necemu uzitecna. Coz se o ceskem pravopisu moc rici
> neda. Co je horsi, pravopis je blbe.

Dovolim si nesouhlasit, myslim, ze pravopis je fajn vec. Kazdy obcas udela
chybu, me nevyjimaje, ale co musi clovek prekousnout pri cteni ceskych webu a
sledovani ruznych konferenci a for, je dost husty. Nevadi mi pouzivani
slengovych a tzv. nespisovnych vyrazu, ale porusovani zakladnich pravidel
ceskeho pravopisu, jako je shoda podmetu s prisudkem nebo neznalost
vyjmenovanych slov. Trpi potom plynulost cteni, protoze me to prasti do oci a ja
pak na ten ktery vytvor chvili ziram a snazim se prinutit cist dal. Jake mate vy
zkusenosti se ctenim textu, kde jsou na jednu vetu treba tri hrube pravopisne
chyby? Mimochodem, jak takovi lide vlastne mohou vystudovat?

S pozdravem, Libor Chocholaty