OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Jiri Vaclavovic jvaclavovic na tinysoftware.cz
Čtvrtek Březen 28 08:17:14 CET 2002

> Já to přečtu, dotyčný to taky přečet ostatní to taky přečetly, tak v čem je
> problém píši snad azbukou ? Vim chbyčka se najde častěji než je zvykem ....

Nerad prispivam do teto zbytecne diskuze, ale neda mi to. Bud jsem to
prehledl, nebo to tu vubec nezaznalo, ale vzdy jsem si myslel, ze
znalost materskeho jazyka by mela byt jednim ze zakladu vzdelani.
Proto diskuze o byrokratech nejsou na miste, pravopis tu je a kulturni
clovek by ho mel ovladat.

Je ovsem asi nemistne kritizovat nekoho ze dela chyby v pravopise,
protoze chyby delame vsichni (ja jich napacham plno a za vsechny se
stydim). Ovsem umyslne se pravopisu vyhybat a psat si jak chci mi
prijde stejne nesmyslne a nepochopitelne jako pocitat v devitkove
soustave kdyz vsichni ostatni pouzivaji desitkovou... tam je prece
take kazdemu jasne co chtel autor rici, ovsem desifrovat to chvilku
trva a o "originalnosti" autora si kazdy pomysli sve...

Jiri Vaclavovic