OT: levopis. Re: POZOR!! RH 7.1,7.2 maja zavaznou chybu.

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Čtvrtek Březen 28 23:09:51 CET 2002

Dne čtvrtek 28 březen 2002 08:17 jste napsal(a):

> Nerad prispivam do teto zbytecne diskuze, ale neda mi to. Bud jsem to

Určitě mě velmi potěší, když ti , kdo nejsou dyslektici , zde budou psát
pravopisně správně.

1)  Mnoho lidí vytýká M$ porušování obchodní kultury (pomluva konkurence
atd...),  proč tedy porušovat kulturu jazyka?  Nebo je na to jiný metr?

2) Na různých Linuxových stránkách čtu, jak je úžasné, že chyby v Linuxu
se odstraňují během pár dní a jak je dobré, že se to vůbec podle licence smí.
A také o snaze po kvalitě v Linuxu.
 Proč by se tedy měly chyby  pravopisu nechávat neopravené?
  Že by na to byl jiný metr?

 Ctibor

xx.cz/ctibor