Problem s eth0

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Březen 28 11:30:12 CET 2002

On Thu, 28 Mar 2002, Karel Vyskocil wrote:

> mam problem se sitovou kartou. Je to bezna ne2000 karta, pouzivam pro ni
> modul ne2k-pci a vsechno vypada v poradku, ale pokud spusim ping na jiny
> stroj tak se mi vrati pouze jeden paket a vsechny ostatni se ztrati.
> Totez pokud pingnu sam sebe pres ip adresu rozhrani eth0. Pres loopback
> je to ok. Pokud z druheho pocitace pingnu pocitac s touto kartou tak se
> pakety vraceji bez problemu. Kartu sem zkousel prohodit s kartou toho
> druheho pocitace a vsechno se chova stejne. Na pocitaci je nainstalovan
> RedHat6.2cz a bezi zde defaultni jadro z distribuce. Ten druhy pocitac
> [...]

Kdyz pustite tcpdump na eth0, vidite, ze by ty pingy po te siti chodili a
jen je ping z nejakeho duvodu zahazuje/nezobrazuje, nebo ty packety vubec
nechodi ani tam ani zpatky?

Mate-li "search" nebo "domain" v /etc/resolv.conf, zkuste to zakomentovat.
Kterysi resolver se mi choval takhle, pokud tam byly udaje, ktere mu
nevonely, tak ze zahadneho duvodu nefungoval ping.

--
JiKos.