Problem s eth0

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Čtvrtek Březen 28 11:17:00 CET 2002

Karel Vyskocil wrote:
> Zdravim,
> mam problem se sitovou kartou. Je to bezna ne2000 karta, pouzivam pro ni
> modul ne2k-pci a vsechno vypada v poradku, ale pokud spusim ping na jiny
> stroj tak se mi vrati pouze jeden paket a vsechny ostatni se ztrati.
> Totez pokud pingnu sam sebe pres ip adresu rozhrani eth0. Pres loopback
> je to ok. Pokud z druheho pocitace pingnu pocitac s touto kartou tak se
> pakety vraceji bez problemu. Kartu sem zkousel prohodit s kartou toho
> druheho pocitace a vsechno se chova stejne. Na pocitaci je nainstalovan
> [...]

Setkal jsem se s podobným problémem. Mohlo by se jednat o konflikt IRQ.
V tom případě pomůře dát kartu do jiného slotu.
Co píše /proc/interrupts?

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people