Tisk přes sambu na HP LJ 4L

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 28 11:43:16 CET 2002

Michal Podsedník wrote:

> Tisk přímo ze serveru dopadne bohužel úplně stejně: svítící kontrolka DATA,
> ale žádný výstup. Ve Win tiskárna funguje, takže chyba může být v LPT portu
> na serveru (což se mi nezdá), ale nejspíš dělám něco špatně já. Možná ta
> tiskárna potřebuje nějaký speciální inicializační řetězec, ale měl jsem za
> to, že ten by byl zahrnut v tom souboru, který mu Windows posílají. Už si s
> tím nevím rady...

Moje podezření je, že port počítače je moc chytrý na kabel/tiskárnu.
Možná by pomohl nějaký parametr pro modul parport? S tím by vám ale
musel pomoct někdo jiný, to není moje parketa a navíc tu teď žádný linux
po ruce nemám.

Hanka
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical