Tisk přes sambu na HP LJ 4L

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Březen 29 13:11:49 CET 2002

Zkusil bych, jestli to dělá tiskový subsystém nebo je to fakt v drátech,
například:

cat /etc/hosts | awk '{printf("%s\r\n",$0);}' > /dev/lp0
(To awk je tam volané kvůli CRLF na koncích řádků,
cat je tam navíc - lidi, kteří mě upozorňovali již
stokrát, mi po sto prvé snad prominou)

Pokud by to fungovalo, zkusil bych, co se vlastně posílá
na tiskárnu z lpd - místo lp=/dev/lp0 dejte do /etc/princap
třeba lp=/tmp/tiskovy_soubor a podívejte se, co se do souboru uložilo.

Tiskový sybsystém převzatý z BSD mě svou jankovitostí nějak nenadchnul.
Petr Bravenec