FW: IPTABLES A PING

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Březen 28 13:02:35 CET 2002

ArtComp - Petr Lorenc wrote:

> Taky nazor!!! Uz jednou mi nekdo neco podobneho napsal, tenkrat i
> opravnene, ale kdyz jsem poslal pozadovane nastaveni tak bylo ticho po
> pesine. Sam odpovidam na podobne dotazy v jine konferenci, tady
> nepopularnich Windows, ale protoze je znam, a neskromne muzu rict ze
> dobre, tak jsem se setkal s hromadou problemu, a kdyz ma nekdo problem tak
> mu muzu poradit. Treba radou typu "asi mas zanesenej karburator" (to k
> tomu prirovnani s autem). Kdyz nevim tak mlcim a kdyz tusim tak napisu tip
> co by to mohlo byt pripadne pridam doplnujici otazku.

> [...]
Zdravim
Ne, ze by nikdo poradit nechtel, ale v teto konferenci je zvykem "polozit"
dotaz tak, aby na nej slo odpovedet. A na vyse polozeny dotaz skutecne
odpovedet nelze. Poslete rozpis verze kernelu, verzi iptables, distribuce
linuxu atd. (zkratka neco jako hlaseni do bugzilly) a uvidite, ze nekdo
poradi....
A rada na zaver? Zkuste se podivat do META-FAQ, jak psat dotazy :-)
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz