mrtvy hacek VYRESENO (ale podivne)

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Pátek Březen 29 08:52:03 CET 2002

Dne čt 28. březen 2002 17:58 jste napsal(a):

> hmm, tipnu si. Mam pocit, ze jsem kdysi neco takoveho resil - nektere
> promenne (treba LANGUAGE) nebyly nastavene a nekorespondovala $PATH, byt
> jsem je mel v globalnim profile. Bylo to tim, ze jsem se prihlasoval
> pres kdm (nebo xdm) a myslim, ze se ty promenne plnily v zavislosti na
> otestovanem 'tty' a s xserverem se nepocitalo. Pak se mi nahodily az ve
> spustenem xterminalu. Zkus ty Xa spustit normalne z shellu 'startx'
> pokud to tak nedelas.
>
> 						caha

No bohuzel chova se to stejne, tzn hacek funguje az v aplikaci pustene z
kosole:-( Jeste jsem zkusil jinak nastavit locale pro LANGUAGE ale nepomohlo
to.  Na lokalu pismenka s hackem (a mrtva klavesa pro hacek obecne) funguji
az v aplikacich nastartovanych z konsole...
Ma nekdo jeste nejaky napad cim by to mohlo byt?

hezky den
ph
--
Pavel Houdek