mrtvy hacek VYRESENO (ale podivne)

Petr Cahyna caha na i.cz
Pátek Březen 29 13:15:56 CET 2002

Pavel Houdek wrote:

> No bohuzel chova se to stejne, tzn hacek funguje az v aplikaci pustene z
> kosole:-( Jeste jsem zkusil jinak nastavit locale pro LANGUAGE ale nepomohlo
> to.  Na lokalu pismenka s hackem (a mrtva klavesa pro hacek obecne) funguji
> az v aplikacich nastartovanych z konsole...
> Ma nekdo jeste nejaky napad cim by to mohlo byt?
>
> hezky den
> ph

- zkus spustit jeste primo z Xu terminal bez profile a druhy s profile
(treba 'xterm -ls' a 'xterm +ls') a porovnej 'set'
- jukni se, jestli jsou ty promenne exportovane
- zkus to nastavit (a exportovat) v /etc/bashrc nebo /etc/profile

						caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10