Pomozte - jak dat do kupy sit

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Březen 29 21:35:28 CET 2002

1) asi mate hokej i v HW. Myslite krizenym TP kabelem? peer-2-peer je oznaceni site kde neni zadny server (zjednodusene receno)
2) doporucuji adrsy 192.168.0.1 a 192.168.0.2, maska 255.255.255.0
3) sambu nastavte pres SWAT

MP