Pomozte - jak dat do kupy sit

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Březen 29 21:42:55 CET 2002

> poradi mi nekdo - po lopate, prosim - jak dat dokupy sit mezi dvouma
masinama
> bez switche, peer to peer, pokud se nepletu.
> Jedna se o jeden stroj o Woknama 98 a druhej Linuxovej. Mam hokej v rucnim
> nastavovanim IP adres, ceho se mam vyvarovat? Asi taky bude potreba
nastavit
> Sambu, neniliz pravda?

Ne. Tohle je zakladni, ale opravdu zakladni znalost a kazdy si ji musi
projit sam. Pokud tomu chcete rozumnet, projdete si dokumentaci - jsou ji na
tohle tema vsude tuny. Pokud tomu nechcete rozumnet, tak si to nechte od
nekoho nastavit.
Zdenek Mazanec