licq - v Options chybi Servers

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pátek Březen 29 21:59:12 CET 2002

dobry den,

pri instalaci Red Hat 7.2 jsem si nainstaloval licq-1.0.3-7 z jejich
distribucniho CD.

po spusteni licq v menu "Options", chybi v submenu "Network" moznost
zmenit server. jedine, co je videt je zhruba toto:

 __Server settings___________
|_____________________________|

... tedy prazdny ramecek.

taxem zkousel experimentovat s konfigurakem licq.conf a
licq_qt-gui.conf, ale marne.

upgradnul jsem tedy licq na verzi licq-1.1.0-fr1_20020228, ale ta
polozka tam porad chybi. i kdyz napr. smazu adresar ~/.licq a program
ho znovu vytvori.

tedy jediny server, na ktery se mi licq momentalne snazi pripojit je
login.icq.com:5190
jelikoz jsem ale za proxynou (s ip 192.168.0.1), nastavil jsem na ni
mapovani portu 5190 na tu adresu a do /etc/hosts jsem pridal radek

192.168.0.1	login.icq.com

... no response

hledal jsem v konfere, googloval jsem, marne

tedy, nevite prosim nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno?
prip. mate nekdo verzi licq, kde lze menit servery (ktera uz umi
komunikovat tim novym protokolem)? pak mi prosim poslete na muj mail
vas licq*.conf a cislo verze

predem diky
cezi

--