gaim icq - odesila html

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pátek Březen 29 21:59:12 CET 2002

dobry den,

hledam tedy prip. nahradu za licq. velmi se mi libi gaim icq, o nemz
tu sla onehdy rec.

jenze pratele (kteri pouzivaji win icq 2000 a pod.) si stezuji, ze jim
ode me prichazi zpravy v html (tedy s tagy <font> a pod.)

koukal jsem do Options programu, ale nevidel jsem tam nikde moznost
odesilani zprav jako cisty text. jedna se o verzi gaim-0.47-1

nevite tedy prosim, jestli to treba neni uprava serverem? gaim je imho
AOL like, tagze hadam si ty zpravy musi predavat s nejakym jinym
serverem...

nebo nevite nekdo o nejakem patch_i, ktery by program prinutil posilat
jen plain text?

hledal jsem, ale nenasel

predem diky,
cezi