Nastaveni proxy (squid)

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Sobota Březen 30 22:27:53 CET 2002

Na jakém hw vám Squid běží? Kolik má vyhrazeno paměti? Na jakém fs máte
umístěnou cache?

Pocitac je P100/32MB a pro cache je 100MB prostor na ext3. Na tento pocitac
byly pripojeny dve stanice, na kterych jsem zkousel zobrazovat stranky.

Vyrazne zrychleni skutecne neocekavam, ale podle logu se mi zda, ze neulozil
do cache nic. Protoze si ani tady nejsem jisty, tak by me jeste zajimalo co
se v logu objevi, kdyz jsou soubory z cache. Hledal jsem popis logu na
www.squid-cache.org, ale nebyl jsem uspesny.

Petr Lorenc

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz