Nastaveni proxy (squid)

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Březen 31 11:08:16 CEST 2002

On Sat, Mar 30, 2002 at 10:27:53PM +0100, ArtComp - Petr Lorenc wrote:

> Na jakém hw vám Squid běží? Kolik má vyhrazeno paměti? Na jakém fs máte
> umístěnou cache?
>

> Pocitac je P100/32MB a pro cache je 100MB prostor na ext3. Na tento pocitac
> byly pripojeny dve stanice, na kterych jsem zkousel zobrazovat stranky.

To není nic moc železo, pokud očekáváte od takového proxy urychlení
přístupu ke stránkám.

> Vyrazne zrychleni skutecne neocekavam, ale podle logu se mi zda, ze neulozil
> do cache nic. Protoze si ani tady nejsem jisty, tak by me jeste zajimalo co
> se v logu objevi, kdyz jsou soubory z cache. Hledal jsem popis logu na
> www.squid-cache.org, ale nebyl jsem uspesny.

Pokud jsou stránky poskytnuty z cache, hledejte něco jako TCP_HIT nebo
TCP_IMS_HIT, ...

Jinak jste asi hledal špatně -

http://www.squid-cache.org/Doc/FAQ/FAQ-6.html

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz