Odesilani e-mailu k uzivateli mimo vlastni LAN.

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Sobota Březen 30 18:35:47 CET 2002

Proč mám pocit, že jsem na tuto zprávu již jednou odpovídal? Neposílal
jste ji náhodou i do sendmail na linux.cz (což je mimochodem to správné
místo)? No nic, takže znovu:

1. Má-li uživatel na serveru lokální účet, pak pomocí ".forward" ve
složce příslušného uživatele zařídit předávání zpráv na uživatelův účet
na druhé LAN.

2. Nemá-li uživatel na serveru lokální účet, pak předávání zpráv na
uživatelův účet na druhé LAN zařídit pomocí "virtusertable".

Slávek.