HD ._

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Neděle Březen 31 20:51:44 CEST 2002

Zdravim,

vim, ze tento dotaz do teto konference nepatri, ale nemam kde jinde
se zeptat, tak me za to nevrazdete.

Shorel mi zdroj, ale aby neodesel sam, vzal sebou motherboard,
cd-romku, sitovou kartu a disk (WD 60 GB, 7200 rpm), prezila jen
pamet, procesor a floppyna. Jsem z toho na provaz. Vsechno je jeste v
zaruce, o to nejde, ale nemate nekdo zkusenosti, jak zachranit data z
disku, ktery se i kdyz ma napajeni ani neroztoci a ktery smrdi jak
spalenej krocan. Lze to? Jsem naprosto zoufaly, snad to musi jit
nejak zachranit, podle me shorela pouze elektronika.

Uvitam jakekoli reakce, zkusenosti, rady, atd. - proste se s temi
daty nemuzu rozloucit, potrebuju je...

Diky.

Zdenek

Uz jste videli Evu Holubovou na chmelu?