HD ._

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Březen 31 20:03:08 CEST 2002

Dne ne 31. březen 2002 20:51 jste napsal(a):
> Zdravim,
>
> vim, ze tento dotaz do teto konference nepatri, ale nemam kde jinde
> se zeptat, tak me za to nevrazdete.
>
> Shorel mi zdroj, ale aby neodesel sam, vzal sebou motherboard,
> cd-romku, sitovou kartu a disk (WD 60 GB, 7200 rpm), prezila jen
> pamet, procesor a floppyna. Jsem z toho na provaz. Vsechno je jeste v
> zaruce, o to nejde, ale nemate nekdo zkusenosti, jak zachranit data z
> disku, ktery se i kdyz ma napajeni ani neroztoci a ktery smrdi jak
> spalenej krocan. Lze to? Jsem naprosto zoufaly, snad to musi jit
> [...]

Neco podobneho jsme resili takto. vzuit onen spaleny HDD, sehnat v PC firme
disk stejny, vymenit jeho elektroniku a pokusit se takto data stahnout. Pokud
je opravdu "v hajzlu" "jen" elektronika, a melo by to tak nejspise byt, data
mate komplet v poradku. Mne se to tenkrat nastesti povedlo, mel jsem na disku
lekarskou databazi, to by bylo nejen na provaz, ale i na soud:-(

Pokud by to nepomohlo, je nutne pouzit nejaky specielni nastroj ve firme,
ktera toto dela profesionalne, a to je sakra drahy spas...
--
Daktari
MUDr. Vítězslav Podivínský          podivinsky na unet.cz