GNU projekt, GNU/Linux (Was: Re: MDK 8.1 na 8.2)

Neděle Březen 31 21:11:23 CEST 2002

On Sun, Mar 31, 2002 at 07:54:48PM +0200, Hynek Hanke wrote:
> ,,Oficialni'' argument je ten, ze Perl neni v zadnem
> pripade projekt, ktery by si kladl za cil
> vytvorit operacni system a jeho potrebne soucasti.
Yo to by sa dalo povedat, avsak chcel som poukazat na to, ze co niektori
nazyvaju "GNU/Linux" pre mna je viac ako GNU+Linux, a preto nevidim zmysel
"to" nazyvat "GNU/Linux".

> Projektem operacniho systemu jsou GNU a Linux.  Vetsinou pouzivate jejich
> kombinaci (GNU/Linux, nekteri jej pro jednoduchost nazyvaji Linux) a dalsi
> ruzne svobodne i nesvobodne aplikace (Perl, X Windows, Tux Racer:)
Ale toto neplati, ked si myslis, ze XWin do OS-u patria.

> Myslim, ze takove zduvodneni je docela logicke. Presto je mi uplne jedno,
> jak budete system nazyvat.  To je volba kazdeho a neni duvod jej kvuli tomu
> povazovat za  vice/menecenneho.
Presne tak. Podla mna je jedno, ako sa "to" vola, aj tak tym casto kazdy mysli
nieco ine (a aj to skutocne ine je). Dolezite je, ze zakaznici platia a ja sa
nemusim babrat s MS/Windows :-).

> Zdravi
> Hynek Hanke
Bye,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.