get Solaris

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Květen 1 17:09:59 CEST 2002

On Wed, 1 May 2002 linsec na centrum.cz wrote:

> myslel jsem jestli je dostupna nejaka sluzba v CR. z ciziny se mi nic
> objednavat nechce :(
> anglicky prilis nevladnu a navic jsou tu take naklady....

Bud di to muzete za nejaky ten peniz objednat ze statu, a nebo si to primo
od Sunu stahnout (ma to asi 2.5Gb). V pripade, ze nemate pristup k rozumne
lince, tak premlvuit nekoho, kdo ho ma, nebo zkusit premluvit nejakeho
provozovatele sluzby a-la "LinuxCD", aby zacal nabizet take Solaris (pokud
to neni v rozporu s licenci, nezkoumal jsem).

Tady uz je to offtopic.

--
JiKos.