Kryptovany image

Vladimir Trebicky druid na mail.cz
Středa Květen 1 19:48:17 CEST 2002

Dobry den,
pamatuji si, ze se mi kdysi povedlo podle nejakeho navodu vytvorit soubor, v
kterem byl zakryptovany file system. Pri mountovani se me mount zeptal na
passphrase a pres loop se soubor vesele namountovat. Bohuzel si za boha
nemuzu vzpomenout, jak se mi to povedlo a jestli k tomu byl potreba nejaky
specialni balik (mel jsem RH6.2, melo to na vyber 3des,blowfish apod., takze
predpokladam minimalne openssl). Nevite nekdo, jak se to dela? Nebo jiny
postup kterym zahesluji urcita data na disku?

Dekuji.

--
Vladimir Trebicky
druid na mail.cz