Kryptovany image

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Květen 1 20:00:00 CEST 2002

On Wed, 1 May 2002, Vladimir Trebicky wrote:

> pamatuji si, ze se mi kdysi povedlo podle nejakeho navodu vytvorit soubor, v
> kterem byl zakryptovany file system. Pri mountovani se me mount zeptal na
> passphrase a pres loop se soubor vesele namountovat. Bohuzel si za boha
> nemuzu vzpomenout, jak se mi to povedlo a jestli k tomu byl potreba nejaky
> specialni balik (mel jsem RH6.2, melo to na vyber 3des,blowfish apod., takze
> predpokladam minimalne openssl). Nevite nekdo, jak se to dela? Nebo jiny
> postup kterym zahesluji urcita data na disku?

Docela zajimavy projekt je mozna toto:
http://www.mcdonald.org.uk/StegFS/

A potom:
http://www.jetico.com/
(vytvori se jakysi "image", ktery je kryptovany, a uvnitr muze byt celkem
libovolny fs, pokud jsem to sparvne pochopil)

Mozna pak taky
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~rebel/sfs/

Nevim odkud jsem tyto linky ziskal, je docela mozne, ze z archovu teto
konference, zkuste jej take trosku propatrat, mam pocit, ze se tu o tom uz
mluvilo.

--
JiKos.