Hw tokeny (was: Re: SSH jen root)

Středa Květen 1 22:10:00 CEST 2002

On Sat, 27 Apr 2002, Michal Dobes wrote:

> Videl jsem nekolik reseni a snazil se je i aplikovat, ale pokud
> centralni software pro spravu a autorizaci tokenu k tomu prstupuje
> tak, ze sifrovaci klice a vse dulezite je v textovych souborech
> s read/write pristupem pro kohokoliv, tak to je zabiti dodavatele.
> Resitelne napsanim vlastniho softu, pro nektere tokeny i existuje
> dostupne pouzitelne alternativy i se zdrojaky (byva obcas problem
> s naprogramovanim tokenu).

IMHO byva nejvetsi problem s tim, ze vyrobce nechce ty tokeny prodat bez
toho sveho povedeneho softwaru, ktery je na tom ale vetsinou zdaleka to
nejdrazsi (aspon pokud si tech tokenu nekupujete dvacet tisic).

(Pokud nekdo vi, jak poridit par (<10) rozumnych tokenu za snesitelnou
cenu, jsem jedno ucho...)