Internetova klavesnice

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Středa Květen 1 21:39:52 CEST 2002

On Wed, 01 May 2002 18:31:46 +0200, Matej Cepl wrote:

> Jinak, abych nebyl za blbce zdurazouji, 3/4e mám Xkbmodel "microsoft" v
> /etc/X11/XF86Config. Bohu3/4el nevím, jak cancelovat zprávu pomocí muttu,
> tak3/4e to je takhle na dvi pulky.
>
> Matij

No,
s muttem asi neporadím, ale aspoo jak na to v X-ech.
tak3/4e - první musíme zjistit, jaké scancode nám multimediální klapieky
vrací.
A následni v nijakém scriptu, tyto scancody poioadíme na "funkení"
klávesy - napo:
xmodmap -e "keycode 130 = F24"
xmodmap -e "keycode 131 = F20"
atd.
(script samozoejmi spustíme poi startu session)

No a naposled si "namapujeme" na tuto funkení klávesu akci - já sám jedu
pod gnome a sawfish mi tuto fieúru umo3/4ouje, tak3/4e jsem z lenosti poestal
pátrat po nijakém universálním oešení.

-mach-