VPN?

Jan Gross jan.gross na lanconsult.cz
Středa Květen 1 23:10:59 CEST 2002

A muzete me poradit jak na to? Nainstaloval jsem si pptp, ale nejak se me
nedari se nakonektit na onen server. V tomto ohledu nejsem nejak zbehli.
RH7.2 vs. Windows 2000.

Dekuji
Gross

"Zdenek Kaminski" <xkaminsk na fi.muni.cz> píse v diskusním príspevku
news:Pine.SGI.4.21.0204291202240.166237-100000 na aisa.fi.muni.cz...