VPN?

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Květen 2 01:19:49 CEST 2002

On Wed, 1 May 2002, Jan Gross wrote:

> A muzete me poradit jak na to? Nainstaloval jsem si pptp, ale nejak se me
> nedari se nakonektit na onen server. V tomto ohledu nejsem nejak zbehli.
> RH7.2 vs. Windows 2000.

1) v nekterem z RH 7.1 nebo 7.2 (mozna v obou, nejsem si jist) je v pppd
zahrnut nejaky nestastny patch, ktery zpusobuje to, ze pptpd nefunguje.
Reseni: prekompilovat si pppd sam ze zdrojaku, nebo pouzit RPMko z
Mandrake (funguje to, vyzkouseno).

2) pokud ponekud podrobneji nerozvedete "nejak se mne nedari nakonektit na
onen server", tak Vam asi tezko nekdo da nejakou radu lepsi nez "tak si to
nejak opravte". Co se vypise za chybovou hlasku u klienta? Co zapise pppd,
pripadne pptpd do logu na redhatu? Inicializuje se zarizeni ppp0 (ifconfig
ppp0)? Atd...

--
JiKos.