SERVER RH 7.2 se sdilenym ISDN pripojenim

Pavol Kamenský kamen na tpsoft.sk
Čtvrtek Květen 2 08:28:09 CEST 2002

> Taky to jde. Kdysi se to tu probiralo. Kouknete se treba na
linux.melzer.cz,
> tam to bude popsane. Ja osobne jsem to zavrhl, protoze nemam zajem na tom
se
> pripojovat, kdyz nejaky pitomec posle mejl v html do ktereho da tisice
linku
> na obrazky (a kdovico jeste).

No ja presne potrebujem taketo vytacanie, vzdy ked nejaky blbec posle mail s
tisic links. :-)
Ale mne ten popis na linux.melzer.cz nejde. Vzdy po nejakom prikaze pre
isdnctrl mi vypise:
/dev/isdnctrl: No such device

Neviem ci mam zavedeny dobry modul jadra k mojmu modemu. Mozno je to aj tym,
ze mam extrerny modem 3com USRobotics ISDN Pro TA.
Mam taky pocit, ze popis na linux.melzer.cz bol robeny pre modem interny.
Mne sa to podarilo rozchodit na wvdial. Ale auto dial na wvdial?! :-(
Skusal som aj diald. Ale to mi pri vytacani modem ani neblikol a v
/var/log/messages som nasiel:
Can't locate module tap0
.
.
.
.
Can't locate module tap15

Tak uz fakt neviem kde je problem. Mozno mam blby modem skusal to vobec
niekto rozchodit na 3com U.S.Robotics ISDN Pro TA?!

Dakujem!