SERVER RH 7.2 se sdilenym ISDN pripojenim

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Květen 2 09:36:57 CEST 2002

> Neviem ci mam zavedeny dobry modul jadra k mojmu modemu. Mozno je to aj
tym,
> ze mam extrerny modem 3com USRobotics ISDN Pro TA.

Aha tak to je pak jina. Pokud jste to psal v puvodnim mejlu (ze mate
externi), pak se omlouvam, ale to jsem prehledl.
Podle me (klidne me ostatni opravte, pokud se pletu!) se s externim ISDN
modemem musi zachazet jako s klasickym, jen je treba do inicializacniho
retezce pridat nejaky spec. AT povel (ATB?, taky se to tu uz probiralo...),
protoze isdn4linux a podobne radovanky s tim nefungujou (isdn4linux urcite,
tam jsem to nasel i napsane na jejich webu)

> Mam taky pocit, ze popis na linux.melzer.cz bol robeny pre modem interny.

Hej, len som netusil, ze mate externy modem.

S pozdravem Zdenek Bohm