SERVER RH 7.2 se sdilenym ISDN pripojenim

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Květen 2 10:53:34 CEST 2002

Dne čt 2. květen 2002 09:36 jste napsal(a):

> [...]

Pro ISDN karty ano. jenze vy mate normalni modem ktery zna AT prikazy. Ze na
vystupu ma ISDN neni v danem okamziku vubec podstatne.

Zkousel jste normalne ATD0971xxxxxx?

Rozdil je jen v tom, ze pres isdn to jede syncppp a pppd je na asyncppp.
Takze modem musi zajistit preklad. Ale vsechny modemy co mi sly rukama, tohle
mely v defaultnim profilu.

Takze se podivejte na vytacenou linku a bude Vam to jasne.

(Vim co jsem tam napsal).

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners