Ceska klavesnive a Redhat 7.2

Ondrej Kudlik xkudlik0 na pef.mendelu.cz
Čtvrtek Květen 2 11:43:18 CEST 2002

#
# jde to napriklad pomoci prikazu:
# setxkbmap cz
# a zpet
# setxkbmap us

pouziju-li tyto prikazy nebo treba postup s .Xmodmap, ktery byl popsan vyse,
mapa klavesnice se sice nacte, ale jsem schopny psat pouze pismena s
carkami. Kdyz stisknu nejake ohackovane, vubec nic se nestane (ani se
neposune kurzor).

Cesky jsem schopny psat pouze pri stisknutem pravem altu. to vychazi z
XF86Config
    LeftAlt     Meta
    RightAlt    ModeLock
    RightCtl    Control
    ScrollLock  ModeLock

Z duvodu, ktery nechapu mi vsak nefunguje scrolllock jako prepinac...

Czech-howto uz jsem procetl mockrat, ale nic nepomaha, nevite nekdo, cim by
to mohlo byt?

#
# dalsi namety viz gnome panel gkb_aplet na prepinani klavesnice
#
# Pavel
# --
# Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
# T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz
# Nezvalova 850, Hradec Kralove, 50003
# tel: +420-49-5513335 fax: +420-49-5513371

  .''`.  Ondra 'Kepi' Kudlik
 : :' :  Debian user
 `. `'
   `-    Email: kepi na cacwa.cz * Web: http://kepi.shell42.com * ICQ: 111 951 467