Ceska klavesnive a Redhat 7.2

damned lek.pbpe na cbox.cz
Pátek Květen 3 23:26:25 CEST 2002

hululu,

no, me osobne nejvic vyhovuje reseni, ktery tu onehdy nekdo
publikoval. a to jest skriptik, kterej bude klavesnici prepinat za
tebe:

----------cut---------------------------
#!/bin/sh
# Tohle je skriptik pro zmenu us na cz_qwerty a naopak.
#

PFILE=/tmp/.switch.cz_qwerty.state
if test -f $PFILE; then
        setxkbmap -layout us
        rm -rf $PFILE
else
        setxkbmap -layout cz_qwerty
        touch $PFILE;
fi;

(jednoduchy + dokonaly = linux)

udelej si na nej ikonu, a nebo na nej namapuj nejakou klavesnicovou
kombinaci (jak? - to zalezi na tom, v cem valis - gnome, kde, icewm,
...).
paxe muzes pohodlne hazet do cz a zpet kdykoli to potrebujes.