RSBAC

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 2 12:39:13 CEST 2002

>Mam takovy problem. Snazim se rozbehat RSBAC pod SuSE 7.3. Ale kdyz dam
>opatchovat jadro, tak to ohlasi par chyb a kompilace jadra pak neprobehne.
>Zkousel jsem opatchovat standardni jadro, to slo v pohode, ale v nem
>zase neni podpora pro SCSI radic Tekram 395 (je v SuSE jadru).
>Nesetkal se nekdo s podobnym problemem?
>Pokud je to neresitelene, jsou nejake alternativy k RSBAC (nejlepe s
>nejakym rozumnym rozhranim)?

Z tech alternativ mam zkusenosti pouze se systemy LIDS, SELinux a Medusa --
vsechno je ovsem reseno jako patch do jadra, nekdy vetsi, nekdy mensi. Tim
padem pokud ma SuSE nejake vlastni jadro, tak to nejspis jen tak nepujde :(

Tak me napada, ze LIDS a SELinux jsou uz i v podobe LSM/LKM, ale jak moc to
funguje pro soucasna jadra, to bohuzel netusim...

K rozhrani -- pokud se nepletu, tak jedine 'textove' rozhrani, ve kterem
neco pres menu nakonfigurujete, ma RSBAC.

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1