RSBAC

Martin Tomasek mtd na mk.cvut.cz
Čtvrtek Květen 2 15:59:34 CEST 2002

pokud si jeste vzpominam dobre, je suse postavene na rpm --tj.
pravdepodobne pouzivaji stejny zpusob patchovani jako rh: v source rpm je vanilla
kernel + rada patchu. takze si staci najit ten od toho driveru a patchnout si
kernel jenom jim.

nebo se da urcite ten patch toho driveru najit i na internetu

btw, z LIDS, Medusy a RSBAC se mi zda nejlepe pouzitelne RSBAC, pro
omezene pripady (jeden admin, uzivatele nemohou nastavovat
pristupova prav v bezpecnostnim modelu daneho security patche apod.) staci i
Medusa.

--
Martin Tomasek, mtd na email.cz
BOFH excuse #256: