mgetty chyba pri prijimani faxu

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Květen 2 15:18:12 CEST 2002

Pekny den ;o)

> Ja bych jeste doporucil volbu
> fax-only yes
>
> Tento prepinac prepne modem do stavu kdy ocekava pouze faxove spojeni.
>
> Stavalo se mi ze se modem prepnul do rezimu data a pak si nedokazal popovidat
> s protilehlym faxem.

To je problem, ze ludia nevedia faxovat. Normalny clovek strci papier do faxu,
vytoci a spusti prenos. A vseci ostatny bezhlavo vykrikuju "dajte mi faxovy signal".
A prave to je podstatne - ak modem zdvihne opyta sa na fax a ak nic nepocuje
(a absolutne neocakava "inteligenta", ktory musi z najakeho dovodu pocut pipanie).
Takze sa uplne normalne prepne na datovy prenos...
Takze este sa da vychovat ludi posielajucich faxy a potom to ide 100% ;o)

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799